♥one day u feel like crying♥ ♥call me♥ ♥I dont promise that i will make u laugh♥ ♥but i can cry with u♥ ♥If one day u want to run away♥ ♥dont be afraid to call me♥ ♥I dont promise to ask u to stop♥ ♥but i can run with u♥ ♥If one day u dont want to listen to anyone♥ ♥call me♥ ♥I promise to be there for u but also promise to remain quiet♥ ♥But one day if u call♥ ♥and there is no anwser♥ ♥come fast to see me♥ ♥Perhaps i need you.....

Friday, April 17, 2009

10 things I luv about u...hehe =p


1) pandai kopek kulit udang
2) reti bukak penutup air ribena
3) garang tp manje
4) wat2 cm xde perasaan tp malu senonye
5) nmpk cm pendiam tp byk ckp gak bile da leh "in" ngn owg
6) mcm siyes wlupn tgh wat lawak
7) ske melayan pangai&karenah sayep hehe =p
8) dpt terima kekurangan sayep
9) tahu bile sayep btol2 sedang majuk
10) selalu pujuk sayep wlupn kadang2 2 sayep ngade2 je sbb nk perhatian lebey...wakakakak

8 comments:

JoERiM said...

huhuhuhuh yer ker babay?

miss labu said...

ofcoz lew pakcik remy..
kwn sya nehh suke sgt kat kamu...
;)

::cik asha:: said...

ooo...
nie kekasih atie ko yekh cik lulu...
chinese look lorh...
so sweet la korang..

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

ye r b...b je salu x nk cye hmm

haha siot je labu gurl

huhu...maseyh acha =)

JoERiM said...

huhuhuu mc muda la huhuhuh

NurFarahAyu said...

hope u bahagia selalu...

::cik asha:: said...

lulu...
tq taw sbb bg tdo kat tilam ko...
siap ko kemas lg..terharu aku..
huhuhu..thanks taw..

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

thx kak ayu =)

hehe it's okie acha ko kn tetamu

aku kene r bg lynn tiptop hehe =)