♥one day u feel like crying♥ ♥call me♥ ♥I dont promise that i will make u laugh♥ ♥but i can cry with u♥ ♥If one day u want to run away♥ ♥dont be afraid to call me♥ ♥I dont promise to ask u to stop♥ ♥but i can run with u♥ ♥If one day u dont want to listen to anyone♥ ♥call me♥ ♥I promise to be there for u but also promise to remain quiet♥ ♥But one day if u call♥ ♥and there is no anwser♥ ♥come fast to see me♥ ♥Perhaps i need you.....

Tuesday, March 31, 2009

kesah pengapit yg t'kepit haha

alhamdulillah wedding along da setel! fuhh mmg agk penat r cuti smggu ari 2 mmg aku x rse cm cuti. byk mende nk kene wat alih2 keje final pojek pn x t'usik (pdhl da jnji ngn miz nita nk hntr mse cuti). pes time aku jd pengapit (umh lelaki) 2 pn kene pakse berat gak ati ni yela aku mne la reti nk kipas2 ni nk touch up panten lg+ opkos r aku nk kuntrul anggun kn haha...tp bile igt blk cm klako je aku jd pengapit tp ahh bedal jela time 2...k la x tao nk merepek ape da haha kowg tgk jela pic2 time along kawen ni k. assalammualaikum

3 comments:

NurFarahAyu said...

u n si 'dia'....
pe hal semua owg yg i kenal byk tersepit je nih...
adoyyy...
i ke yg menghimpit nih??
huhuhu...

::cik asha:: said...

wah...lulu ko pon de blog gak ekh..
t link to me k..
wow..jadi pengapit tue..
ble lg turn ko?

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

haha...tjk utk blog i je 2 laa kak ayu...haha turn aku lmbt g acha maw enjoy dlu hehe