♥one day u feel like crying♥ ♥call me♥ ♥I dont promise that i will make u laugh♥ ♥but i can cry with u♥ ♥If one day u want to run away♥ ♥dont be afraid to call me♥ ♥I dont promise to ask u to stop♥ ♥but i can run with u♥ ♥If one day u dont want to listen to anyone♥ ♥call me♥ ♥I promise to be there for u but also promise to remain quiet♥ ♥But one day if u call♥ ♥and there is no anwser♥ ♥come fast to see me♥ ♥Perhaps i need you.....

Sunday, January 18, 2009

i am me


kdg2 aku x phm ngn idop ni...
kte try puas kn ati sume owg even owg 2 x tao keadaan sbnr n
kte yg tanggung akibatnye bile kte da try puas kn ati owg len...
kte nk phm kn owg 2 ttg situasi 2 pn kdg x t'luah n x tao nk luah kn cmne...
owg cme leh menilai tp kte yg m'ngadap akibatnye
owg leh bg nasehat kt kte sabar2...aku da pnt b'sbr aku da jemu
cube la phm keadaan aku...aku x kate aku btol n aku x kate dowg slh
aku benci bile owg lyn aku cm xde perasaan...kowg mmg tgk aku ni owgnye
jns hepi-go-lucky tp aku pn manusia bese aku bkn malaikat aku de perasaan
aku cme mntk jgn push aku, aku bkn x leh dgr nasehat owg cme wat mse skang
aku btol2 "damaged"...im fallin into da pieces,totally lost n empty
aku perlu kn mse utk diri aku sndri...aku perlukan waktu utk pk hal 2 dlm2...
jgn expect yg aku ni okie bile aku diam n jgn tny aku npe aku cmni...
its juz me so accept it! i am me, i cant be u,juz like u im sori 4 saying dat...
aku mmg lemah wlupn kowg kate aku kene kuat bkn aku x cbe aku cbe n aku x leh
cume aku yg tao takat mne aku leh g...n i dun think i can through all dat
aku syg diri aku, aku xnk seksa diri aku lg, aku xnk jerat kn diri aku lg
so aku plh utk xnk trs kn pe yg kowg soh 2 coz im da 1 who face it
people juz can talk bout it n keep pushin me do dis do dat...
ohh u cant do dis n dat,im sick of it...let me be me.
im not running from dis shit but im juz dun want 2 think n talk bout it at da moment
i need a break, need a fresh air, need a space,need 2 be understand
anyways i appreciated all those opinion n attention dat u guyz shows 2 me i know all people around me care bout me n im so flattered bout it

10 comments:

Shahir said...

lorh ko jgn la sedey2 ek
kalau ko rasa mcm sedey ko call aku,kite ladi gle sama2..
baru best =)

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

haha...thx chico =)
aku xde r sedey sgt cme serabot la

♪Naira'Z♪ said...

ala cik lulu,jgn la sedey2..klu ko sedey ak pown sedey gak...huhu...
pe pown ko kne byk bersabar n hop ko akn jd lebey mtg dgn pe yg dh jd ni...okayh??da xmo sedey2 ea cik lulu..t ak kasi lolipop..hahahh

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

okie...aku tagih lolipop 2 nnt haha

Shira said...

ehehehehe :D
ada blog jugak eh?
:DDD

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

yuppie =)

NurFarahAyu said...

teman bisa mendengarkan apa yg kita katakan tapi SAHABAT SEJATI bisa mendengarkan apa yg tidak kita katakan..SAHABAT SEJATI dpt mendengarkan kata hati yg tidak keluar dari mulut kita...itulah dia SAHABAT...

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

jgn slh dgr sudeyh haha...prottttttttt bunyik kentot

NurFarahAyu said...

maaf...mgkn i tersalah dalam menegur...tapi apa yg tersirat di hati i ialah sbg kwn i nak u happy..do u know when u have a problm,that problm is half of my problem too.i tau u terseksa dgn keadaan tu..u show it at ur face..

but its just fine if u really dont need any of my advise..i just let u go by urself with ur way...i'm just ok...

**segala yg terbaik terletak hanya di tgn u...

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

thx a lot...juz serabot laa too many probs...da way he approach me totally wrong i know he's trully sori but whatsoever laa haha

*wut u c is wut u get