♥one day u feel like crying♥ ♥call me♥ ♥I dont promise that i will make u laugh♥ ♥but i can cry with u♥ ♥If one day u want to run away♥ ♥dont be afraid to call me♥ ♥I dont promise to ask u to stop♥ ♥but i can run with u♥ ♥If one day u dont want to listen to anyone♥ ♥call me♥ ♥I promise to be there for u but also promise to remain quiet♥ ♥But one day if u call♥ ♥and there is no anwser♥ ♥come fast to see me♥ ♥Perhaps i need you.....

Thursday, December 18, 2008

hepi b'day kak ayu!!!

ari ni aku ngn kak ayu m'enjoy kn diri hehe =p pe lagik karok laa (sjk bile aku ske karok2 ni???) even sore aku x sdp ahh aku pedulik hape aku nk melalak gak lalalalala...ari ni ktrg b'2 je agk busan sket laa sbb aku ske kuar rmi2 bwu besh x ckp corumn lak ari ni hmm belasah jela lps karok g melantak sat lps 2 tgk muvie cite besh tjk yes man jim carrey belakon cite 2 klako gile siot aku asik gelak2 je haha...lps 2 hmm jmp kamal sat then jln2 pas2 blk then kuar lepak syawal haha asik merayap je keje aku ni kn? 2 la aku x reti dok diam k la kwn2 i've got things 2 do laa eceh spekang haha...chow kit road assalammualaikum =)

2 comments:

NurFarahAyu said...

tanks a lottt..my dear..really appreciate what u hav done to me..hope our relationship never end....enjoy sgt(wlpn xdpt hadiah)hehe..

✖LuLu✖ [lek² aje!!!]™! said...

hehe...budget larik r nk bli hadiah 4 u sis lalala =p
nnt kte enjoy lg k yeahaaa